Вінничани отримають 50 видів онлайн-послуг у Прозорих офісах
Минулого року вінничани отримали понад 29 тисяч онлайн-послуг у Прозорих офісах Вінниці. Це втричі більше, ніж у 2020 році. Таких послуг можна наразі отримати 46 видів, а протягом 2022 року їх планують розширити до 50.
Загалом минулого року у Прозорих офісах Вінниці надали майже 500 тисяч послуг. Створені чотири нових віддалених робочих місця адміністраторів ЦНАП у приєднаних громадах, які функціонують на постійній основі, та одне нове робоче місце, яке працює за окремим графіком.
Минулого року продовжилась робота по розширенню онлайн-послуг.
У "Персональному кабінеті" на сайті міської ради додатково впроваджено 8 послуг, які надаються виконавчими органами міської ради. Всього наразі можна отримати онлайн 46 видів електронних послуг. Далі збільшуватимемо кількість онлайн-послуг Прозорих офісів через "Персональний кабінет" - у 2022 році їх розширимо до 50. Ми над цим вже працюємо, – каже директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
У ЦНАП минулого року реалізовано процедуру отримання онлайн-послуг через адміністраторів на державному порталі електронних послуг "Дія", а також інших державних електронних ресурсах. У 2021 році спільно з Державною міграційною службою в "Прозорих офісах" одними з перших в Україні реалізований проєкт "єПрописка", створено можливість онлайн-реєстрації місця проживання та його актуального відображення в мобільному додатку "Дія".
Кол-центром ЦНАП у 2021 році опрацьовано близько 70 тисяч звернень громадян в телефонному режимі. Забезпечено постійну підтримку клієнтів ЦНАП у месенджерах (вайбер та ФБ).
Нещодавно три вінницькі віддалені робочі місця ЦНАПу отримали найвищі оцінки у рамках Рейтингу найкращих ЦНАПів України за оцінкою "таємних відвідувачів". Цей Рейтинг проводиться по всій Україні на замовлення Міністерства цифрової трансформації України.
На початку 2022 року продовжуємо працювати над організаційними заходами щодо: надання послуг з реєстрації актів цивільного стану у ЦНАП, надання послуг з реєстрації транспортних засобів та обміну посвідчень водія у територіальному відділенні "Вишенька" на проспекті Космонавтів, 30 (послуга доступна у відділеннях "Центр" і "Старе місто"), - розповідає директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Нагадаємо, серед офлайн-послуг найбільшою популярністю користуються послуги з пенсійного забезпечення громадян, соціального захисту, адміністративні та дозвільні процедури, зокрема, послуги з реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу, нерухомості, паспортні послуги, послуги з реєстрації актів цивільного стану. Запроваджені цього року у центральному відділенні Центру надання адміністративних послуг на Соборній, 59 та територіальному відділенні "Старе місто" на Брацлавській, 85 послуги з реєстрації нових транспортних засобів та обміну посвідчень водія також користуються популярністю серед вінничан.