Цьогоріч у Вінниці майже втричі збільшилась кількість онлайн-звернень до прозорих офісів
У вінницьких Прозорих офісах розширюють кількість послуг, які можна отримати онлайн, наразі їх 46. В умовах карантину, коли потрібно мінімізувати контакти, така робота дуже важлива. З початку року вінничани замовили через інтернет понад 26 тис. послуг. Затребуваною залишається і робота адміністраторів центрів надання адміністративних послуг на 11 віддалених робочих місцях населених пунктів Вінницької міської територіальної громади.
Три з центрів надання адмінпослуг, які розміщені в центрах обслуговування споживачів управляючих компаній міста, за оцінкою "таємних відвідувачів" отримали найвищі бали у Рейтингу найкращих центрів надання адміністративних послуг, який організовано Міністерством цифрової трансформації України. У вінницьких центрах надання адміністративних послуг надають 582 адміністративних та інших видів послуг.
46 послуг можна отримати онлайн: через "Персональний кабінет" на сайті Вінницької міської ради, державний портал електронних послуг "Дія", а також інші державні електронні ресурси, — розповіла перша заступниця директора департаменту адміністративних послуг міської ради Олена Гузлякова.
Серед послуг, які можна замовити онлайн, – довідка про реєстрацію місця проживання, архівні довідки, документи, пов'язані з земельними, містобудівними та архітектурними питаннями, наприклад, витяг з плану зонування, надання обмежень на використання садибної земельної ділянки, довідка про присвоєння назви проїзду в садовому товаристві та інші. Продовжує успішно функціонувати популярна в місті комплексна послуга "єМалятко".
У поточному році спільно з Державною міграційною службою реалізували проєкт "єПрописка" - створили можливість онлайн-реєстрації місця проживання та його актуального відображення у мобільному додатку "Дія". Також у цьому році додатково впровадили ще кілька нових послуг, які можна отримати через "Персональний кабінет".
Щодо офлайн-послуг, то їх у цьому році вже надали близько 325 тисяч. У Прозорих офісах забезпечується дотримання карантинних вимог. З метою уникнення черг діє попередній запис на прийом до адміністраторів та державних реєстраторів через багатоканальний телефон Кол-центру (067) 000-266-1; (073) 000-266-1, мобільні та стаціонарні телефони рецепцій, — інформує Вінницька міська рада.
Серед офлайн-послуг найбільшою популярністю користуються послуги з пенсійного забезпечення громадян, соціального захисту, адміністративні та дозвільні процедури, зокрема, послуги з реєстрації місця проживання, реєстрації бізнесу, нерухомості, паспортні послуги, послуги з реєстрації актів цивільного стану. Запроваджені цього року у центральному відділенні Центру надання адміністративних послуг на Соборній, 59 та територіальному відділенні "Старе місто" на Брацлавській, 85 послуги з реєстрації нових транспортних засобів та обміну посвідчень водія також користуються популярністю серед вінничан.
З 11 віддалених робочих місць адміністраторів центрів надання адміністративних послуг п'ять наразі працюють у населених пунктах приєднаних територій: Десна, Вінницькі Хутори, Стадниця, Писарівка, Малі Крушлинці. Також у Гавришівці адміністратор чергує за окремим графіком. Цьогоріч поряд з послугами з реєстрації місця проживання на віддалених робочих місцях стала доступною послуга "єМалятко", замовлення архівних довідок.
Нещодавно три вінницькі віддалені робочі місця отримали найвищі оцінки у рамках Рейтингу найкращих центрів надання адміністративних послуг України за оцінкою "таємних відвідувачів".
Цей Рейтинг проводиться по всій Україні на замовлення Міністерства цифрової трансформації України. Це перші результати таких перевірок. "Таємні відвідувачі" високо оцінили роботу адміністраторів центрів надання адміністративних послуг на віддалених робочих місцях, які для зручності вінничан облаштовані на базі управляючих компаній, – "Замостя", "Житло-Гарант" та "Бокуд". Оцінювали професіоналізм, привітність, ввічливість адміністраторів, знання української мови тощо. Робота "таємних відвідувачів" для подальшого формування Рейтингу триває, – каже перша заступниця директора департаменту адміністративних послуг міської ради Олена Гузлякова.
Мобільні номери Прозорих офісів наступні:
- кол-центр Прозорого офісу: (067) 000-266-1; (073) 000-266-1;
- відділення "Вишенька" (проспект Космонавтів, 30, 1-й поверх): (067) 000-266-3; (073) 000-266-3;
- відділення "Замостя" (вулиця Замостянська, 7): (067) 000-266-4; (073) 000-266-4;
- відділення "Старе місто" (вулиця Брацлавська, 85): (067) 000-266-5; (073) 000-266-5.
Також актуальні стаціонарні телефони Прозорих офісів, які продовжують працювати в штатному режимі:
- кол-центр Прозорого офісу - (0432) 65-50-50;
- рецепція центрального відділення ЦНАП на вулиці Соборній,59: (0432) 65-55-05;
- рецепція територіального відділення "Вишенька" на проспекті Космонавтів,30: (0432) 50-91-34;
- рецепція територіального відділення "Замостя" на вулиці Замостянській,7: (0432) 50-91-36;
- рецепція територіального відділення "Старе місто" на вулиці Брацлавській, 85: (0432) 50-91-35.
Нагадаємо, за останніх п'ять років кількість послуг вінницьких Прозорих офісів зросла з 300 майже до 600. Люди можуть консультиуватись із питань, які їх цікавлять як онлайн, так і офлайн.