Вінничанам призначають пенсії у “Дії”: які документи потрібні
Аби подати заяву на призначення пенсії дистанційно, вінничанам тепер навіть не потрібно виходити з дому. Вони можуть зробити це у мобільному застосунку “Дія”.
Для цього потрібно завантажити програму, сформувати “Дія.Підпис” та зробити скан-копії документів. Це пояснили у Telegram-каналі українського уряду.
Аби подати заяву про призначення пенсії, потрібно заздалегідь підготувати скан-копії документів.
Зокрема знадобляться копії:
- паспорта;
- ідентифікаційного коду (РНОКПП);
- документів про страховий стаж (трудової книжки, диплома, військового квитка тощо);
- довідку про заробітню плату за 60 місяців до 30 червня 2006 року (за бажанням);
- реквізити банківського рахунку для отримання виплат;
- фотографію для пенсійного посвідчення;
- свідоцтво про шлюб (для жінок при зміні прізвища).
Всі скан-копії мають бути кольоровими, чіткими та читабельними, а також зробленими з оригіналів документів. Розмір документів для завантаження має бути до 1 Мб, а формат – JPG або PDF. Назва файлів має відповідати виду документа.
Далі потрібно повторити дії за інструкцією:
- Зайти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
- Авторизуватись за допомогою Дія.Підпис та зайти у особистий кабінет.
- У розділі "Щодо пенсійного забезпечення" бокового меню необхідно обрати вкладку "Заява на призначення пенсії", ознайомитись з інформацією, яка з’явиться на екрані, переглянути перелік необхідних документів та ознайомитись з вимогами щодо їх сканованих копій.
- Для обрання способу отримання повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно перейти за посиланням "Дистанційне інформування", надати згоду на дистанційне інформування про опрацювання поданої заяви, обравши зручний спосіб, натиснути "Зберегти" та "Продовжити".
- У вікні, що з’явиться на екрані обрати вид пенсії. У вкладках, які почергово з’являтимуться на екрані необхідно перевірити персональні дані, дати згоду на їх обробку та заповнити поля позначені (*).
- Дати відповіді на питання Анкети-опитування для заповнення атрибутів звернення.
- Прикріпити скан-копії необхідних документів.
- Після цього на екрані з’явиться повна форма заяви про призначення пенсії. У разі потреби, інформацію в заяві можна відредагувати. Після чого необхідно натиснути "Сформувати заяву" та "Підписати та відправити в ПФУ".
- Підписати заяву Дія.Підпис.
Нагадаємо, на базі регіональних сервісних центрів МВС запрацювали сектори з пенсійних питань для колишніх працівників Міністерства внутрішніх справ. Відповідний структурний підрозділ вже працює й у Вінниці в територіальному сервісному центрі на Брацлавській.