"Жмеринкаводоканал" створив чат-бот, куди можна повідомляти про аварії
Працівники "Жмеринкаводоканалу" створили чат-бот в Телеграм-каналі для зручності своїх абонентів. Це дозволить оперативно реагувати на аварії та швидко ліквідувати їх.
У разі аварійної ситуації у мережі водопостачання чи водовідведення тепер можна повідомити про це одразу в онлайн режимі. Долучитись до чат-боту можна за посиланням.
Чат-бот запитує про населений пункт у Жмеринській громаді, запитує про мережу водопостачання або водовідведення, а також назву вулиці, де трапився прорив. Ця інформація оперативно надходить до інженерів водоканалу та аварійної служби, які виїжджатимуть на виклик, - зазначає Жмеринська міська рада.
Таку ж можливість працівники водоканалу планують найближчим часом запустити і в групі Viber.
Нагадаємо, департамент охорони здоров'я ОВА запустив "медичний" чат-бот. З його допомогою можна швидко знайти телефони гарячих ліній МОЗу, Національної служби здоров’я України, Департаменту охорони здоров’я ОВА, контакти лікарень, актуальні вакансії для медичних працівників та інформацію про те, як стати донором крові.