Запрацював Telegram-бот, в якому можна поскаржитись на зачинене укриття
Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості України впроваджує новий інструмент для надання скарг громадян — бот, що дозволить ефективно реагувати на ситуації з недопуском до укриттів або зачиненими дверима під час масових обстрілів.
Заступник міністра Тимур Ткаченко розповів, що під час нещодавніх обстрілів з’явилися скарги з різних міст про проблеми із доступом до укриттів.
З метою оптимізації та поліпшення цього процесу, Міністерство створило бот, доступний за цим посиланням.
Ви заповнюєте бот і протягом хвилини мені в Telegram приходить сповіщення, яке ми одразу беремо в роботу і відпрацьовуємо, — зазначив Тимур Ткаченко.
Наголосивши на особистому контролі, він відзначив, що всі скарги буде переглядати особисто та негайно направляти до відповідальних служб.
Цей інноваційний крок доповнює ініціативу “Залізне укриття”, запущену 19 жовтня, яка надає інформацію про стан укриттів та їхнє відновлення в режимі онлайн.
Нагадаємо, в енергетичній системі країни нині не існує дефіциту електроенергії, оскільки внутрішнє виробництво електростанцій забезпечує потреби споживачів. Заплановано невеликий обсяг імпорту електроенергії на рівні до 2 МВт/год, в той час, як експорт не передбачається.