Вінниччина отримала власний туристичний бренд
Третього червня на Вінниччині презентовано туристичний бренд регіону.
Заступник голови облради Дмитро Чаленко зазначив, що створення туристичного бренду області – вагома подія для регіону, адже сприятиме розвитку туристичної галузі, інфраструктури населених пунктів та забезпечить додаткові фінансові надходження в обласний бюджет та бюджети громад.
Сьогодні в світі понад 10% ВВП тією чи іншою мірою пов’язані з індустрією туризму, а в деяких країнах - і до 50%, - сказав Дмитро Чаленко. - Саме тому обов’язковий крок для розвитку цієї сфери на Вінниччині – створення впізнаваного бренду. Він має викликати зацікавленість у людей з інших регіонів України та закордоння відвідати наш край, побачити його історичні та культурні родзинки та, плануючи наступні подорожі, знову й знову приїжджати до нас.
Президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга розповів, як відбувався процес створення туристичного бренду Вінниччини.
За його словами, була проведена бренд-сесія, обговорено знакові об’єкти для регіону, і в результаті кропіткої творчої роботи технічне завдання було виконано. З десяти варіантів айдентики обрано символічне зображення серця, що нагадує контури Вінницької області на мапі та літери “V”, яка асоціюється зі словами “Victori” (“перемога”) та символічним жестом “Peace” (мир).
Нагадаємо, Вінницю як Місто ідей вперше презентували на столичній туристичній виставці.