Вінничани телефонують на “гарячу лінію” з аграрними питаннями
Питання аграрної політики і земельних відносин не втрачають актуальності для громадян. Як оцінюють процес надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин на місцях їх отримувачі, свідчать звернення на урядову "гарячу лінію". В Урядовому контактному центрі проаналізували звернення, які надходили на урядову “гарячу лінію протягом минулого року та з початку 2021 року.
Так, упродовж 2020 року Урядовим контактним центром опрацьовано і зареєстровано через засоби телефонного зв’язку, у тому числі за допомогою спеціалізованих «гарячих ліній», а також через Інтернет близько 13 500 звернень стосовно земельних питань.
Заявники здебільшого нарікали на проблеми із забезпеченням права громадян на отримання у власність або постійне користування земельних ділянок, у тому числі учасників АТО/ООС (зокрема з Одеської, Дніпропетровської та Кіровоградської областей).
Найгострішою проблемою у зверненнях, що надійшли з початку року, (3 651 проти 3 382 у IV кварталі 2020 року) і надалі залишається реалізація права на безоплатне отримання у власність земельних ділянок. Здебільшого зазначені питання порушували жителі Вінницької, Дніпропетровської, Полтавської, Кіровоградської та Хмельницької областей. Громадяни привертають увагу органів влади до розв'язання питання забезпечення права учасників бойових дій в зоні АТО/ООС на отримання земельної ділянки (переважно з Донецької, Дніпропетровської, Вінницької, Київської областей та Києва).
Ось приклад звернення:
Жителька Чечельницького району Вінницької області у грудні минулого року зателефонувала на урядову “гарячу лінію” та повідомила, що її син 2 липня 2020 року подав документи до Центру адміністративних послуг “Прозорий офіс” у Вінниці щодо отримання у власність земельної ділянки у Вінницькій області. Сама вона зверталася до Держгеокадастру в Вінниці, де, за її словами, не надали чітких роз'яснень.
Заявниця просила посприяти у пришвидшенні розгляду документів щодо отримання земельної ділянки.
У відповіді Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області від 21.12.2020 року послалися на велике навантаження, у зв’язку з чим клопотання було розглянуто та опрацьовано пізніше встановленого терміну виконання.
За підсумками розгляду Головним управлінням було підготовлено та зареєстровано наказ щодо надання дозволу на розробку документації від 18 грудня 2020 року.
Отримати відповідь, роз’яснення чи довідкову інформацію громадяни можуть, звернувшись на урядову “гарячу лінію” за номером телефону 1545 цілодобово та безплатно з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Lifecell.
Особи з порушенням слуху можуть звернутися на урядову “гарячу лінію” 1545 за допомогою відеодзвінків за webcall
Працюють:
- Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку) – +38 (044) 284-19-15;
- “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби – (044) 284-19-64;
- “Гаряча лінія” для підприємців – 1648;
- “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата дзвінків з тимчасово окупованих територій за тарифами відповідного оператора зв’язку) – 0 800 504 425;
- “Гаряча лінія” Державної митної служби України – 1548;
- “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю –1539.
Оформити звернення можна також через веб-сайт Урядового контактного центру.
Нагадаємо, у Калинівці з'явиться свій телефон “гарячої лінії”.