Уживані автівки. Правила купівлі машини з пробігом
Цьогоріч жителі Вінницької області активно оновлюють свій автопарк. Так, від початку року – придбали тисячу люксових автівок, щойно із конвеєра. Водночас експерти наголошують, що уживані автівки — теж у тренді. Лише в липні українці купили майже 35 тисяч вживаних легковиків, що на 43% більше у порівнянні з минулим роком. На піку популярності — залізні коні, перегнані з Америки.
Карантин, зупинивши громадський транспорт, спричинив бум на ринку автомобілів. Та через кризу по залізного коня йдуть не до автосалонів, а, радше, до продавців автівок із пробігом. Проте, експерти застерігають, при виборі таких варто бути уважними. І першочергово перевірити, чи авто не бите.
Колір бампера та капоту. Дуже важко підібрати фарбу, тому, якщо щось із цього перефарбували, колір може відрізнятися. Щось буде світліше, щось — темніше. Далі про сколи. На їх капоті майже немає, це може означати, що машина — свіжа, проте все одно якісь подряпини, удари від камінців є, а на машині, яку пофарбували, такого може не бути, — розповів автомобільний експерт Сергій Волощенко.
Також звертайте увагу на петлі усіх дверей, включаючи бачок. Якщо вони відкручувались — це явна ознака, що авто перефарбовували. Варто пригледітись і до ущільнювачів, там можуть залишатись сліди фарби. Ще краще розгледіти такі нюанси допоможе спеціальний прилад — товщиномір.
Він вимірює відстань між верхнім слоєм лакофарбового покриття та металом. Чим більша відстань, тим більша вірогідність, що автомобіль повторно фарбувався. Сама товщина для нас не настільки важлива, нам важливо, щоб весь автомобіль був рівномірним шаром пофарбований. Якщо десь товще, то, скоріше за все, ця деталь перефарбовувалась, — наголосив журналіст Авто 24 Євген Гудущан.
Окрім цього, варто оглянути фари. Пластик на обох має бути однакової якості та й світло не має відрізнятись. Якщо ж одну з них замінювали, машина могла побувати у ДТП. Обов'язково перевіряти і серце авто — двигун.
Треба відкрити капот, завести двигун, щоб він трошки попрацював і відкрутити кришку заливної горловини, куди ви заливаєте оливу. Якщо звідти не дай Боже, йде дим, то це означає, що з мотором все дуже погано. Від такої машини потрібно триматися далеко. Так само потрібно боятися диму, що йде з вихлопної труби. Якщо він білого чи чорного кольору, це також означає, що з «серцем» все погано,— розповів автомобільний експерт Сергій Волощенко.
Після усього варто зробити тест-драйв та перевірити ходову частину.
Перевірити чи не стукотить підвіска,як перемикається передача, чи немає смикань під час розгону, на скільки рівно працює двигун, — зазначив Сергій Волощенко.
Якщо ж на перевірки не маєте часу, зайнятись цим може посередник або профільна компанія. Там із величезної бази підберуть одразу кілька варіантів авто, що відповідатимуть усім запитам і побажанням.