Державна служба якості освіти моніторить школи на Вінниччині
2 грудня голова обласної Ради Вячеслав Соколовий зустрівся з головою Державної служби якості освіти Русланом Гураком. Участь у зустрічі взяли заступник голови обласної Ради Ігор Івасюк та голова Державної служби якості освіти у Вінницькій області Володимир Малінін. В ході зустрічі обговорили результати проведених інституційних аудитів закладів освіти в області.
Про це повідомляє Вінницька обласна Рада.
У цьому році управління Державної служби якості освіти провело 14 позапланових аудитів за заявами керівників закладів загальної середньої освіти. Зокрема, аудит пройшли загальноосвітні школи №20 та №10 Вінницької міської ради, а також Нападівська, Краснопільська, Кукулянська, Калинівська, Турбівська, Немирівська, Бершадська, Вахнівська, Гніванська, Новообиходівська, Джулинська та Вовчоцька загальноосвітні школи.
У грудні планують провести ще два позапланових аудити:
- у закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №4 Жмеринської міської територіальної громади;
- у комунальному закладі "Дубовецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів" Немирівської міської ради.
Децентралізація посилила роль органів місцевого самоврядування у забезпеченні якості освіти. Наше завдання – підтримувати дієву систему управління, здатну адмініструвати сучасні освітні послуги на місцях. Для нас важливо, що Державна служба якості освіти готова надавати всебічне сприяння, – сказав голова обласної Ради Вячеслав Соколовий.
Під час зустрічі обговорили питання проведення освітньої реформи та роль місцевої влади у забезпеченні якості освіти.
В умовах децентралізації та реалізації концепції Нової української школи завдання органів місцевого самоврядування - створити дієву систему управління та забезпечити належну якість освіти. Державна служба якості освіти готова надавати всебічну підтримку місцевій владі задля подолання викликів, що постають на цьому шляху, – зазначив Руслан Гурак.
Нагадаємо, у Вінниці 16,5 мільйонів гривень виділили на комплектування класів Нової української школи. Розвиток інклюзивної освіти залишається пріоритетним у роботі департаменту освіти та закладів освіти.