Укрпошта випустила нову марку, щоб підтримати Укрзалізницю
Щоб підтримати Укрзалізницю, яка нещодавно потрапила під масштабну кібератаку, Укрпошта випустила унікальну марку в рамках проєкту «Власна марка». Бо ж друзі потрібні для того, щоб підтримувати одне одного у важкі моменти.
Про це інформує пресслужба поштового оператора.
На новій поштовій марці художник Олександр Нікітюк зобразив ту саму легендарну склянку в підскляннику — вічний символ подорожей залізницею. Тепла, як літній вечір у купе, і міцна, як залізничні колії — ця марка нагадує, що справжні традиції не зламати жодною атакою, - йдеться у повідомленні.
Попри те, що фірмовий стакан з чаєм під час подорожі може отримати кожен пасажир Укрзалізниці, кількість марок лімітована.

100 ексклюзивних аркушів із зображенням легендарного символу Укрзалізниця рандомно розіграє поміж своїх пасажирів, які написали слова підтримки залізничникам у форму зворотного зв'язку в застосунку з моменту його відновлення після кібератаки й до моменту повернення втрачених через атаку квитків.
До кожної такої марки також додається порція тепла, а саме: 1440 залізних обіймашок. Саме стільки кілометрів має найдовший маршрут країни Запоріжжя – Ужгород. Адже, як зазначає компанія, обіймашки долають будь-які відстані.
В межах програми лояльності Укрзалізниці
«Обіймашки» — бонуси, які пасажири отримують за поїздки, купуючи квитки через застосунок Укрзалізниці. Отже, більше кілометрів — більше обіймашок, які можна буде обміняти на різні бонуси та знижки від Укрзалізниці та партнерів в межах програми лояльності Укрзалізниці “Залізні друзі”, яка буде відновлена вже незабаром.
Нагадаємо, Укрпошта презентувала четвертий випуск серії поштових марок "Маяки України". Цей випуск присвячений маякам Чорного та Азовського морів, включаючи кримські маяки, які, попри тимчасову окупацію, залишаються невіддільною частиною України.