Дизель-поїзд "Коростень — Вінниця" 15 лютого знову вийшов на маршрут
15 лютого "Укрзалізниця" запустила оновлений після ремонту дизель-поїзд №887-Ш "Коростень — Вінниця".
Про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
Відремонтували потяг 1996 року випуску з Ризького машинобудівного заводу. Всі чотири вагони мають II клас комфортності. У першому і четвертому вагонах по 43 посадочних місця та по 4 додаткових для маломобільних груп населення. Обладнані інклюзивні туалети з системами виклику поїздної бригади та пандусами. Для комфорту пасажирів з дітьми туалети обладнані сповивальним столиком. Два причіпні вагони всередині складу мають по 119 посадочних місць для пасажирів. Для зручності перебування людей з порушеннями зору вказівники дублюються шрифтом Брайля, — повідомили у пресслужбі "Укрзалізниці".
За словами пресслужби, все зроблено для комфорту пасажирів: чисті, теплі, просторі вагони з таблом зупинок, місцем розташування багажу та кріпленням для перевезення велосипедів, дитячих візочків. Є можливість зарядити гаджети.
Порівнюючи з дизелем старого зразка, ціна на квиток виросла вдвічі.
Вартість квитка з Коростеня до Вінниці становить 97 гривень 24 копійки. Вагони оснащені камерами відеоспостереження, — додали у пресслужбі.
За розкладом час відправлення дизель-потяга з Коростеня о 08:12. Поїзд прибуває на кінцеву станцію Вінниця о 12:20. Повний час у дорозі — 4 години 8 хвилин, за який потяг долає 224 кілометри.
Де зупиняється поїзд
Маршрут пролягає через десять станцій:
- Коростень,
- Ушомир,
- Нова Борова,
- Горбаші,
- Житомир,
- Кодня,
- Бердичів,
- Козятин,
- Калинівка,
- Вінниця.
Нагадаємо, на вокзальних комплексах та в поїздах Укрзалізниці розпочали роботу перші маршали залізничної безпеки. Це працівники відомчої воєнізованої охорони товариства, головне завдання яких — контролювати безпекову ситуацію в пасажирських перевезеннях та своєчасно реагувати у разі потреби.