«Залізничний вокзал – СТО». + 1,2 км тролейбусної лінії
Шість тролейбусів перевозять пасажирів продовженим маршрутом на Тяжилові. Курсують за графіком. З інтервалом руху в 11 хвилин у години пік. А тим часом Вінницька транспортна компанія продовжує вивчати пасажиропотік для покращення перевезення мешканців мікрорайону. Чи стали рятівним колом для тяжилівчан додаткові три зупинки в тролейбусному маршруті?
Валентина вже майже три десятиліття працює на одній з баз, розташованих у Тяжилові. І не біля "Мрії", а на самій його окраїні. Тож мікрорайон жінка знає як свої п’ять пальців.
Цей район був найважливішим, однак доїхати сюди було важко. Що змінилося? Дбають про людей, стало гарно в Тяжилові. 17-й автобус пустили, тролейбуси, ми дуже задоволені, — розповіла вінничанка Валентина.
Валентина каже, що у неї з’явилось чимало вільного часу відтоді, як маршрут тролейбуса подовжили на 3 зупинки. А це ж — понад кілометр.
Хвилин 20-30 кожен ранок і вечір йти пішки — це відчутно, — каже вінничанка.
І таких історій на Тяжилові безліч. За три тижні після відкриття подовженого маршруту у транспортній компанії порахували, що в день ним користується до півтори тисячі людей.
А це ще новенький дитячий садок не відкрили та й не всі квартири новобудов заселені.
Ми бачимо, що ще деякі користуються машинами, чимало людей ходять пішки, хтось добирається велосипедом. Але з похолоданням я думаю, що цей пасажиропотік зміниться. Практика показує, що десь протягом місяця люди звикають до нового маршруту, — зазначив генеральний директор КП "Вінницька транспортна компанія" Михайло Луценко.
Відкрили подовжений маршрут першого вересня. Втім запланували його появу кілька років раніше — ще коли робили капремонт дороги по Ватутіна.
Міський голова поставив задачу зробити підготовку, щоб можна було подовжити лінію. І от опори освітлення вже ставили таким чином, щоб можна було приєднати контактні мережі, — зауважив генеральний директор КП "Вінницька транспортна компанія" Михайло Луценко.
Вже цьогоріч облаштували підстанцію живлення та необхідні комунікації.
Тоді ж мер зауважив транспорникам, що перевозити пасажирів на маршруті обов’язково має і низькополий тролейбус.
Доручення виконали і сьогодні він працює за графікам. Час відправлення у розкладі позначений двома квадратиками. Загалом же тролейбуси курсують із інтервалом руху від 11 до 20 хвилин.
Нагадаємо, Вінниці вдалось зберегти всі види муніципального транспорту завдяки реформі, проведеній тодішнім мером Володимиром Гройсманом. І саме це в той час непопулярне рішення дає можливість сьогодні відкривати чи подовжувати маршрути. І навіть більше – самотужки збирати сучасні тролейбуси і трамваї.