За місяць до колл-центру Прозорого офісу звертається понад 8000 вінничан
Вінницькі Прозорі офіси постійно вдосконалюють свою роботу. Зокрема, використовують сучасні інструменти комунікації з мешканцями. З вінничанами адміністратори спілкуються у соціальній мережі Фейсбук та у вайбері. Але найбільшою популярністю користуються послуги колл-центру, який запрацював у 2019 році. За останній час кількість дзвінків, які надходять до адміністраторів щомісяця, зросла з 1882 до 8436. А загалом минулого року вони прийняли понад 68 тисяч телефонних звернень з різних питань.
Нагадаємо, що майже від початку пандемії COVID-19 Прозорі офіси міста працюють за попереднім записом. Зробити це можна, зателефонувавши до колл-центру або через "Персональний кабінет" .
Комунікують працівники Прозорого офісу із вінничанами і через сторінку Фейсбук.
Ми постійно підтримуємо комунікацію з нашими клієнтами у месенджері та вайбері. Через ці засоби комунікації ми надсилаємо людям типовий перелік документів для отримання адміністративних послуг. Але найбільшим попитом користуються послуги нашого колл-центру. Він має міський шестиканальний номер та вісім мобільних номерів. Найпопулярнішими питаннями у зверненнях до адміністраторів колл-центру є перелік документів, які необхідно подати на отримання тієї чи іншої послуги, дізнатися результат її розгляду, записатися на прийом, отримати будь-яку консультацію, - розповіла директорка департаменту адміністративних послуг міської ради Ірина Копчук.
Зауважимо, що з цього року у Прозорих офісах запроваджені мобільні номери телефонів популярних українських операторів, щоб вінничанам було зручніше отримувати інформацію.
Нагадаємо, Вінничани можуть телефонувати на рецепції Прозорих офісів за мобільними номерами