Викладачі Вінницького технічного університету перемогли у конкурсі педагогічних проєктів у Німеччині
Викладачі кафедри програмного забезпечення дають старт новому тренду — завойовують найвищі сходинки п’єдесталу міжнародних фахових змагань.
На конкурс подали відеолекції з тривимірної комп’ютерної графіки. Над проектом переможці "Золотої формули" працювали кілька років.
Вибір планів, монтаж, застосування спеціальних ефектів, мультиплікації, контент, колористичне рішення та звуковий ряд відеоматеріалу — усе підпорядковане ефективному освоєнню матеріалу. У відеолекціях не використовувалася зйомка викладачів, які викладають матеріал. Проект включає множину відеорядів про процедури комп’ютерної графіки, формування об’єктів і сцен, — інформує пресслужба ВНТУ.
Проект дозволяє значно скоротити час професійної адаптації студентів — навчальне відео у студента буде під рукою, і він зможе займатися самонавчанням у зручний для нього час, а не тоді, коли набереться ціла група для проведення чергового курсу семінарів чи лекцій.
Сьогодні просторові зображення, які мають високий ступінь інформативності та реалістичності, перетворюються на її важливий носій. Інформація, яка є в графічному зображенні, представлена в найсконцентрованішій формі та забезпечує оперативне сприйняття великих обсягів даних. Відеолекція створює альтернативу традиційним заняттям лекційного типу. Якість подання інформації з використанням сучасних комп'ютерних технологій значно перевищує традиційну аудиторну лекцію, — каже професор Олександр Романюк.