"Вінницяміськтеплоенерго" отримало понад 400 онлайн-звернень
Вінничанам надали відповіді на понад 400 онлайн-звернень, які споживачі залишили на офіційному сайті "Вінницяміськтеплоенерго", опрацювали близько 540 звернень, залишених у мережі Facebook та Messenger.
До служби збуту, за попереднім записом, звернулось понад чотири тисячі громадян, яким надали інформацію та допомогу у розв'язанні питань щодо нарахувань за спожиті послуги з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води, розпломбування/опломбування та повірки лічильників гарячої води тощо.
Минулого року від споживачів надійшло понад дві тисячі заявок на проведення комісійних обстежень спільно з представниками управителів будинків на предмет якості послуг з постачання теплової енергії та з постачання гарячої води у будинку, — інформує пресслужба "Вінницяміськтеплоенерго".
Після проведення обстежень виявили ряд несправностей у внутрішньобудинкових системах будинків. А це наслідок недобросовісного ставлення самих мешканців до спільного майна, як співвласників будинку, де проживають.
Нагадаємо, станом на 11 січня вінничани заборгували "Вінницяміськтеплоенерго" понад 100 мільйонів гривень. До суду вже передали понад дві тисячі справ, частину з них вже задовольнили.