"Укрзалізниця" відкрила додаткові каси у Вінниці та пропонує компенсації за незручності
"Укрзалізниця" відкрила три додаткові каси у Києві, дві у Вінниці, одну у Львові, всі вони працюють без технічних перерв та обідів.
Про це 26 березня повідомила пресслужба компанії.
Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків, тож хочемо принаймні частково компенсувати їх, – зазначили в "Укрзалізниці".
Як компенсацію компанія пропонує пасажирам з паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки, безкоштовно скористатись платними залами очікувань. Також в поїздах пасажирів з придбаними в цей же період паперовими квитками пригостять безкоштовним чаєм від "Укрзалізниці".
Крім цього, компанія радить зберігати паперовий квиток, тому що після відновлення системи запустять низку "компліментів" від залізниці та партнерів на знак вибачень за ситуацію.
Зазначається, що ІТ-фахівці "Укрзалізниці" разом з іншими експертами продовжують синхронно та цілодобово працювати, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи компанії.
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" розраховують завершити відновлення після кібератаки, яка зупинила майже усі онлайн-послуги, "найближчим часом". Про це повідомляє пресслужба компанії.