Українські туристичні оператори відкрили для себе Вінницю та область
Днями пройшов промоційний тур Вінницею і Вінниччиною "Подорож за враженнями". Учасниками якого стали представники 12 провідних операторів в'їзного туризму України: Sputnik Kyiv Dmc, Ukrainian Incentives, Ec Tour, Zagorye, Bohemia Service, Albatros Travel, Alta Business Travel, Kalipso Ukraine, Arktur, Ukraine-Rus Dmс, JC Travel, Gamma Travel.
Подібні заходи дозволяють детально вивчити пропозицію, яку має та чи інша дестинація, щоб потім максимально якісно сформувати тур для клієнтів компанії і потенційних туристів.
Цей промотур був організований департаментом маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради та департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної державної адміністрації за підтримки Національної туристичної організації України та Асоціації в'їзних туроператорів України.
Промоційний тур є одним із перших спільних заходів, що випливають з меморандуму, підписаного з НТОУ у червні цього року, – говорить директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені. – Вінниці як туристичному місту є що показати, чим привабити, здивувати і вразити гостей України наряду з іншими регіонами. Від туристичних операторів ми найперше очікували відгуків, а також конструктивних пропозицій щодо вдосконалення туристичного продукту, націленого на іноземців. На їхню думку, великим проривом для Вінниці стала поява цілої плеяди талановитих гідів і екскурсоводів, здатних провести насичену цікаву екскурсію містом іноземними мовами. Також важливим є розвиток гастрокультури Вінниці, адже в'їзні туристи ще більше цікавляться автентичною локальною кухнею.
Програма була поділена на два блоки: перших півтора дня представники туркомпаній вивчали пропозицію Вінниці, наступні півтора – області. За час перебування у Місті ідей вони відвідали оглядову екскурсію середмістям, Спасо-Преображенський кафедральний собор, 4 музеї (кав'ярню-музей "Пан Заваркін та син", ретромузей "Автомотовелофототелерадіо", Музей вінницького трамвая, Національний музей-садибу М. Пирогова), гастрозаклади-візитівки Вінниці ("Вінницька реберня", "Кінь у протигазі", "Нова провінція", "NUMO"), покаталися на гондолі, старовинному трамваї і двоповерховому автобусі BusPass та побачили осучаснену прогулянкову зону міста – проспект Космонавтів. У другій частині подорожі їм презентували туристичні локації та атракції Тульчина (арт-квартал Леонтовича, Палац Потоцьких, Успенську церкву), Могилева-Подільського (історичний центр, прогулянку по Дністру, Лядівський Свято-Усікновенський чоловічий скельний монастир), гастромагніт Вінниччини – Равликову долину під Жмеринкою, та один із наймасштабніших опен-ейр фестивалів України – неповторний OperaFest Tulchyn.
Учасники промотуру були вражені різноманіттям та унікальністю пропозицій, а також якістю сервісу, який вони побачили у цій подорожі. Після проведеного заходу представлені компанії будуть розробляти і розширювати пакетні пропозиції турів та привозити ще більше туристичних груп з-за кордону до Вінниці та Вінницької області.
Нагадаємо, Вінниця за останні 5 років заробила на туризмі понад 100 млн грн