Учнівські дебати про інтеркультурні міста провели у Вінниці
Днями в рамках реалізації німецько-українського проєкту "Молодь дебатує" у Вінницькій міській територіальній громаді провели міжшкільний дебатний турнір на тему "Інтеркультурне місто – це спільнота окремих національних громад чи єдина громада?".
Цьогоріч турнір проводився у двох категоріях. Перша – "Профі-ліга" для учнів 9-11 класів. Вони пройшли навчання за методикою німецько-українського проєкту "Молодь дебатує". Друга категорія – "Дебют-ліга", її учасниками стали учні, які вперше долучилися до дебатного руху.
Участь в дебатах взяли 24 старшокласники із 14 шкіл Вінницької громади.
На базі Вінницького міського палацу дітей та юнацтва відбулася півфінальна гра. На ній обговорили необхідність субтитрувати фільми англійською мовою в кінотеатрах. А на фінальному змаганні дебатували про те, чи варто підтримувати діяльність національних меншин у Вінницькій міській територіальній громаді. Відтак, за рішенням журі, перемогу в дебатному турнірі у категорії "Профі-ліга" здобула учениця 11 класу школи №12 Анна Подольська. У категорії "Дебют-ліга" першість отримала учениця 10 класу школи №18 Дар'я Головко, — інформує Вінницька міська рада.
Переможцям та фіналістам турніру вручили сертифікати на отримання грошових премій від департаменту освіти Вінницької міської ради. У дебатних іграх школярі продемонстрували вміння вести розмову, наводити переконливі аргументи, відстоювати власну точку зору та проявляти повагу до позиції своїх опонентів.
Мета заходу – розвиток учнівського дебатного руху у Вінницькій міській територіальній громаді, формування навичок участі школярів у процесі прийняття рішень на рівні міста та держави.
Нагадаємо, у Центрі національно-патріотичного виховання Вінницького палацу дітей та юнацтва відбувся міжшкільний турнір "Україна. Європа. Світ". Цей конкурс організували задля розвитку комунітивних навичок та оригінального мислення у молоді.