У Вінниці завершилось навчання з інтернет-маркетингу для ветеранів та їхніх родин
Ветерани, ветеранки та їхні рідні завершили 5-денний інтенсив у комп‘ютерній академії IT Step. Проєкт став можливий завдяки підтримці департаменту соціальної політики ВМР.
Учасники отримали сертифікати міжнародного зразка та нові знання у галузі інтернет-маркетингу.
Добіг свого кінця 5-денний курс для Захисників і Захисниць, ветеранів та ветеранок, їхніх родин, а також сімей полеглих воїнів. Проєкт “Курс PRO” став можливим завдяки підписанню меморандуму департаменту соціальної політики ВМР та комп‘ютерної академії IT Step. Наразі навчання закінчили дві групи – 32 учасники. Решта зареєстрованих охочих пройдуть навчання у березні та також отримують сертифікати. Курс повністю безкоштовний. Це важлива соціальна ініціатива, спрямована на перекваліфікацію та подальше працевлаштування ветеранів та ветеранок, допомогу у реінтеграції до цивільного життя, – розповіла заступниця начальника управління ветеранської політики департаменту соціальної політики ВМР Людмила Шульга.
![У Вінниці завершилось навчання з інтернет-маркетингу для ветеранів та їхніх родин](/sites/default/files/styles/compressor/2240x1260/inline-images/u-vinnytsi-zavershylos-navchannya-z-internet-marketynhu-dlya-veteraniv-ta-yikhnikh-rodyn-2.jpg?itok=0N2fgg44)
Курс містив насичену програму, під час якої вчилися створювати власну рекламну кампанію, запускати таргетовану рекламу, розробляти рекламний макет та відеоролики.
Наразі надзвичайно важливо допомагати ветеранам та ветеранкам і кожен це робить у своїй сфері. Завдяки нашим Захисникам і Захисницям ми можемо працювати, навчатися та жити. Важливо допомогти їм працевлаштуватися у цивільному житті, можливо змінити професію, знайти новий напрям. Інтернет-маркетинг наразі перспективний напрям, він досить високооплачуваний, а на ринку є багато профільних вакансій, – зазначила керівниця вінницької філії комп‘ютерної академії IT Step Надія Завадюк.
Серед тих, хто завершив навчання поміж перших, – ветеран Дмитро Остапенко. Чоловік добровільно пішов на службу з першого дня повномасштабного вторгнення, воював на гарячих напрямах у лавах 120-ї окремої бригади територіальної оборони. Після поранення демобілізувався.
Разом з дружиною ми відкриваємо ветеранський бізнес – грумінг-салон та зоомагазин. Зрозуміли, що просування багато в чому залежить від маркетингу. Тому вирішили самі опанувати необхідні знання і навички. За п’ять днів інтенсиву ознайомилися із базою інтернет-маркетингу і тепер маємо розуміння, що і як треба робити. У сучасному бізнесі без IT-навичок дуже важко, – розповів Дмитро Остапенко.
Нагадаємо, у Вінниці стартувало навчання з інтернет-маркетингу у межах соціального проєкту «Курс PRO» для ветеранів та ветеранок, Захисників і Захисниць, членів їхніх родин. Ініціатива проєкту належить департаменту соціальної політики Вінницької міської ради та комп‘ютерній академії IT Step.