У Вінниці затвердили брендбук — тепер місто має його офіційно
Вінниця стала більш впізнаваною та ідентичною. У місті затвердили брендбук «Візуалізація бренда міста Вінниця», у якому йдеться про використання візуального стилю міста.
Місто ідей, можливостей, комфорту та подорожей — таку основну концепцію має Вінниця. Слоган та унікальні шрифти розробили спеціально для нашого міста на основі маркетингової стратегії, яку створили з урахуванням пропозицій представників бізнесу, влади, громади, освітян, митців і міжнародних фахівців.
Вінниця як бренд існує вже давно, але ось візуальні його елементи: логотип шрифти, кольори — це те, завдяки чому у мешканців міста і туристів буде виникати асоціація з містом. І брендбук якраз регламентує як правильно використовувати цей бренд. Візуальні елементи бренду можуть використовуватися у різних галузях життя по зовнішній рекламі, зокрема, підприємці Вінниці можуть його використовувати у своєму оформленні, - розповів заступник начальника відділу маркетингу та промоції міста Сергій Мірчук.
У Департаменті маркетингу та туризму переконані: брендбук допоможе зробити "перлину Поділля" більш впізнаваною для туристів.