У Вінниці усувають асфальтові напливи, які утворила на дорогах аномальна літня спека
Як тільки настали сприятливі погодні умови, дорожні служби почали усувати асфальтні напливи, які виникли на узбіччях доріг через аномальну спеку. Бригада робітників працює зараз в межах вулиці Келецької – за допомогою спецтехніки лагодять пошкоджені ділянки, аби всі учасники руху почувалися комфортно та безпечно на дорозі.
Директор департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Юрій Семенюк зазначив, що такі роботи необхідні також для мінімізації аварій та запобігання подальшому руйнуванню асфальтного покриття.
Один з основних пріоритетів Вінницької міської ради – це стійкість громади. Тож ми стабільно працюємо над тим, щоб утримувати місто в належних умовах, – сказав Юрій Семенюк.
Начальник відділу ремонту об’єктів благоустрою департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради Леонід Демченко додав, що відповідні роботи наразі проводять на магістральних вулицях, де щодня є інтенсивний рух громадського транспорту.
Найбільше, за його словами, асфальтне покриття страждає на зупинках громадського транспорту, де великогабаритний транспорт здійснює зупинку, а також на світлофорах, де гальмують автомобілі.
Коли транспорт їде на швидкості і йому треба загальмувати, по інерції зсувається асфальтне покриття і в умовах таких критичних температурних режимів утворюються ці напливи. Нерівна поверхня може призвести до аварій, і якщо вчасно ці напливи не ліквідувати, дорожнє покриття буде продовжувати руйнуватися ще більше. Ми вже обстежили ділянки з пошкодженнями і найближчими тижнями приведемо все до ладу, – сказав Леонід Демченко.
Так, окрім вулиці Келецької, невдовзі ремонтні роботи будуть виконувати на Київській, Немирівському шосе, Привокзальній площі тощо.
Нагадаємо, у Вінниці триває капітальний ремонт трамвайних колій на Центральному мосту. Щоб не зупиняти рух громадського транспорту вдень, бригада фахівців Вінницької транспортної компанії працює переважно увечері та вночі, після зменшення інтенсивності руху трамваїв і тролейбусів.