У Вінниці розумний Кол-центр дозволяє зменшити кількість повторних звернень до ЦНАП
Простіше та зрозуміліше. Якщо торік кількість телефонних дзвінків до «Прозорих офісів» міста становила 52 тисячі, цього року спостерігається стала тенденція до зменшення кількості повторних дзвінків.
Це стало можливим завдяки впровадженню інтерактивного меню «Розумного Кол-центру».
Ми завжди прагнемо покращувати надання адміністративних послуг та робити цей процес простим і зрозумілим. Тож у квітні, аби зробити телефонні звернення містян до наших ЦНАПів більш зручним та покращити ефективність обслуговування, була запроваджена послуга голосового меню. Його функціонал дозволяє людині самій зорієнтуватися у подальших діях, просто натиснувши відповідну кнопку меню. Це не лише спрощує сам процес звернення, а й скорочує час очікування на лінії в пікові години, – зазначає директорка департаменту адміністративних послуг міськради Ірина Копчук.
В роботу кол-центру залучили 40 телефонних ліній мобільних та стаціонарних операторів.
Зателефонувавши за номерами Кол-центру ЦНАП (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1 і обравши відповідну кнопку голосового меню, вже не треба дзвонити за різними номерами телефонів для консультацій та запису, адже вони інтегровані в єдину систему.
Завдяки цьому, кожен може у зручному форматі отримати інформацію про графік роботи ЦНАП, основні адміністративні послуги та перелік документів, необхідних для їх отримання, дізнатись про результат замовленої адміністративної послуги, проконсультуватись з фахівцем та записатись на прийом для отримання адміністративних, соціальних послуг та послуг у сфері пенсійного забезпечення до центрального та територіальних відділень ЦНАП.
Виняток – консультування з питань пенсійного забезпечення, оскільки ГУ ПФУ у Вінницькій області має власний Кол-центр, тому з цих питань доцільно звертатися за номером телефону: 0 800 219 108.
Нагадаємо, відтепер мешканцям Вінницької громади, які планують відвідати "Прозорий офіс", став доступним функціонал "розумного" Кол-центру - інструмент, завдяки якому громадяни можуть просто та легко дізнаватися необхідну інформацію щодо адміністративних послуг у режимі голосового меню.