У Вінниці продовжують впорядковувати вивіски на фасадах будівель
У Вінниці триває робота по заміні вивісок у центральній частині міста. Це 12 вулиць, серед яких вул. Архітектора Артинова, Театральна, Кропивницького, Мури, Магістратська, Оводова тощо.
Вулиці комплексом заходів приводять до естетичного та привабливого стану. А вивіски на будівлях – мають сприяти покращенню візуальних якостей міста, збереженню масштабу середовища та туристичної привабливості вулиць. Такої думки дотримуються не тільки експерти, а й багато вінничан. Крім того, зовнішній вигляд будівель і закладів центральних вулиць – це перше, на що звертають увагу гості нашого міста.
Зараз продовжується робота по впорядкуванню вивісок центральної частини Вінниці. Представники департаменту архітектури та містобудування міської ради повідомляють підприємцям, що вивіски потрібно привести у відповідність до діючих у Вінниці правил.
До конструкцій вивісок, які розміщуються у Вінниці, уже впродовж кількох років діють єдині правила. Щоправда, у центральному історичному ареалі, тобто у середмісті, вони більш суворі. Тут вивіски повинні мати найменший вплив на композицію фасаду. Ми намагаємось працювати з підприємцями індивідуально щодо кожної вивіски, знаходити баланс між композицією фасаду і брендом самого підприємства, якщо у нього зареєстрована торгова марка або різні логотипи та фірмові знаки. Здебільшого, це конструкції, які скомпоновані з окремих об'ємних літер, розміщуються на каркасі, який пофарбований у колір фасаду, – каже головний архітектор міста Євгеній Совінський.
Деякі підприємці вже впорядковують вивіски. Директорка Торгового комплексу "Петроцентр" Олена Гладка розповіла, як цей процес відбувається у їхньому закладі.
Коли ми завершували реконструкцію фасаду нашого торгового комплексу, то взялись за впорядкування вивісок. Підхід спеціалістів міської ради нам сподобався. Ми почали з того, що вивчили порядок розміщення вивісок у Вінниці. Потім, згідно цього документу, розробили комплексну схему, яка була затверджена головним архітектором міста. Тепер це наш внутрішній нормативний документ. Для нас також важливо, щоб Вінниця виглядала гарно та привабливо, і фасади не були захаращені банерами різних кольорів, стилю та розмірів.
Олена Гладка додає, що Порядок розміщення вивісок чітко розмежовує поняття вивісок та реклами.
Вивіска – це не реклама, а інформаційний вказівник, який розповідає, що розміщено в будівлі: які магазини, фінансові установи та які послуги тут можуть отримати вінничани. Вивіска має бути уніфікована, розміщена на металевому каркасі, пофарбованому у колір фасаду.
На фасаді магазину "Сама ліпила", що по вул. Архітектора Артинова, уже розмістили вивіску відповідно до усіх норм та правил.
Ми отримали пропозицію орендувати приміщення, яке розташоване у центральній частині міста, і одразу звернулись до департаменту архітектури та містобудування міської ради з запитанням: які є критерії щодо впорядкування вивісок? Отримавши потрібну інформацію, ми зробили макет, узгодили з департаментом, і вже кілька тижнів маємо гарну вивіску, – каже співвласник мережі магазину "Сама ліпила" Михайло Пасєка. – Взагалі, вважаю, що підприємцям варто дотримуватись єдиних стандартів щодо вивісок, адже так місто виглядає більш охайним та естетичним.
Нагадаємо, 18 команд зареєструвалось на участь у архітектурному конкурсі "Коцюбинський вдома"