У Вінниці оновили спосіб надання адміністративних послуг онлайн
У Вінниці з початком року оновили спосіб отримання адміністративних послуг онлайн. Дана можливість стосується швидких, нескладних послуг, які можуть бути надані без відвідування ЦНАП, наприклад, замовлення довідок, копій рішень виконавчого комітету міської ради та інші.
Загалом мова йде про 60 різних послуг. Якщо раніше для отримання послуги онлайн потрібно було реєструватися в персональному кабінеті користувача на сайті міської ради, тепер достатньо мати електронний цифровий підпис та електронну скриньку.
Як отримати послугу онлайн:
- Завантажте електронний бланк заяви для отримання послуги на сайті;
- Подбайте про свою електронну ідентифікацію - цифровий підпис;
- Підпишіть свою заяву цифровим підписом ("Дія");
- Надішліть свою підписану заяву на електронну скриньку: online.cap@vmr.gov.ua, долучивши скановані копії документів у форматі PDF.
- Отримайте результат послуги на свою електронну та звичайну пошту.
Повний перелік онлайн-послуг ЦНАП можна дізнатися за посиланням.
Нинішні зміни – це ще один крок в напрямку поступового спрощення надання адміністративних послуг. Завдяки нововведенню процедура надання онлайн послуги фактично зводиться до кількох кліків, – зазначає директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.
Нагадаємо, за ініціативи Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг та Folke Bernadotte Academy (FBA), представники департаментів міської ради – адміністративних послуг, соціальної політики, адміністратори ЦНАП «Прозорий офіс» взяли участь у дводенному тренінгу, присвяченому ефективній комунікації з ветеранами, розумінню їх потреб та створенню безбар’єрного середовища.