У Вінниці обговорили можливості соціального шкільного підприємництва
У хабі «Місто змістів» відбувся круглий стіл на тему «Соціальне шкільне підприємництво в Україні: створіть перший стартап ще у школі». Обговорювали важливість цього напрямку роботи та його переваги.
Під час круглого столу було презентовано проєкт Social Student Companies to Activate the Youth та навчальний курс «Соціальне шкільне підприємництво (СШП)» для учнів 8–11 класів, який був схвалений Міністерством освіти і науки України і рекомендований до запровадження у школах.
Під час круглого столу відбулось експертне обговорення переваг СШП, його важливості для учнів, шкіл, громади та держави. Розмовляли про те, що важливою складовою успіху ініціативи є налагодження партнерських відносин з органами місцевої влади, що сприятиме розвитку й розбудові соціальних шкільних підприємств, вихованню соціально-відповідальних та активних членів територіальної громади, – каже директорка департаменту освіти міської ради Оксана Яценко.
Захід пройшов у рамках реалізації україно-німецького проєкту Social Student Companies to Activate the Youth (#StudBiz), метою якого є популяризація та розвиток соціального шкільного підприємництва в Україні. Проєкт реалізується організацією School of ME у партнерстві з Kinderhilfswerk ChildFund Deutschland за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччини.
Офіційним партнером проєкту (#StudBiz) у Вінницькій області стала громадська організація «Освітній простір 2.0». Команда організації з 2016 року реалізує освітні проєкти для молоді, спрямовані на розвиток проєктного мислення, підприємницьких навичок та громадської активності.
Тема соціального шкільного підприємництва не нова для організації, яка цьогоріч вже реалізувала проєкт «Майстерня шкільних ініціатив: соціальне підприємництво», де учні вінницьких шкіл познайомилися з можливостями та перспективами створення соціального шкільного стартапу. В рамках проєкту відбувся конкурс учнівських ідей соціального шкільного підприємництва, команда-переможець отримала фінансову винагороду для реалізації своєї ініціативи.
Дивіться також: «Бюджет шкільних ініціатив» у дії: учні 33-ї школи мають власний лазерний тир