У Вінниці напрацювали пропозиції реконструкції перехрестя Київська, Чорновола, Стрілецька
З початку року у Вінниці тривала розробка передпроєктної пропозиції реконструкції перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька. Завданням цієї роботи було оцінити потенціал збільшення пропускної здатності на цьому вузлі та створення більш комфортної просторової організації перехрестя.
Роботу виконували фахівці компанії “Оресунд” на замовлення вінницького КП “Агенція просторового розвитку”. Результатом стало порівняння варіантів реорганізації перехрестя та вибір оптимального рішення.
Перехрестя вулиць Київська, Чорновола та Стрілецька наразі є одним із найважливіших в транспортній системі Вінниці. Тут сходяться не тільки внутрішньоміські транспортні потоки, а й магістральний зовнішній транзит за напрямком Київ-Умань. Крім того, простір довкола перехрестя є активним - тут зосереджено багато комерційних об'єктів та розташовані великі житлові комплекси.
У зв’язку із збільшенням інтенсивності транспортних потоків у Вінниці виникла необхідність знайти рішення для підвищення пропускної здатності цього перехрестя. До пошуку оптимального рішення залучили урбаністів компанії “Оресунд”, які провели аналіз та моделювання і підготували свою проєктну пропозицію.
Зокрема урбаністи повідомляють, що під час дослідження розглядалися два варіанти організації руху на перехресті: круговий рух та оптимізоване світлофорне регулювання.
Представники КП “Агенція просторового розвитку” повідомляють, що за результатами моделювання звичайний круговий рух, а також вдосконалений варіант типу “турбокарусель”, не дають досягнути збільшення пропускної здатності вузла через високу теперішню інтенсивність потоків транспорту та пішоходів. Навпаки круговий рух зменшує пропускну здатність перехрестя.
Оптимальним рішенням для підвищення пропускної здатності перехрестя вулиць Київська, Чорновола, Стрілецька є світлофорне регулювання в комплексі зі створенням острівців безпеки, додаткових смуг на перехресті, зменшенням площі перехрестя (між стоп-лініями), каналізування правоповоротних потоків та безконфліктним пофазним роз’їздом. Рішення також передбачає створення зручних велопереїздів та збільшення площі ділянок озеленення, – розповів директор КП “Агенція просторового розвитку” Максим Кравчук.
Після проведених досліджень та наданих урбаністами висновків департамент комунального господарства та благоустрою міської ради планує приступити до виготовлення проєктно-кошторисної документації на проведення надалі цих робіт.
Нагадаємо, у Вінниці стартували роботи з капітального ремонту Сабарівського шосе.