У вінничан запитали: розкажіть як ви любите рідне місто
Опитування мешканців Великої Вінниці проходитиме до 27 вересня онлайн та офлайн.
Заповнити опитувальник можна за посиланням або на локації “Гостинна Вінниця” (біля площі Ліверпуль) 11 вересня у рамках святкування Дня міста.
У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Втілення цього документу дозволило розпочати системний брендинг території та збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі, залучивши більшу кількість інвесторів та туристів. Згодом дієвий маркетинг громади був визначений ціллю нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.
У рамках підготовки до розробки нової маркетингової стратегії у вересні проходить опитування особливостей сприйняття Вінниці її мешканцями, яке допоможе зрозуміти, наскільки містяни люблять своє місто, готові розповідати про нього людям з інших регіонів та працювати над його туристичною привабливістю. Запитання стосуються визначних місць та особистостей, улюблених локацій для відпочинку, туристичного та бізнес-потенціалу, а також впізнаваності бренду Вінниці та її продуктів.
Результати будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами. Опитування дасть змогу краще зрозуміти членів територіальної громади, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, впровадити нові інструменти для просування бренду міста.
Нагадаємо, Триває онлайн-опитування щодо дослідження співпраці влади і громади у Вінниці.