Тест-драйв автономного «VinLine». У місті тестують перший тролейбус із автономним ходом
Маючи повний салон пасажирів тролейбус із автономним ходом здатен долати без під’єднання до контактної мережі кількадесят кілометрів.
Тролейбус всюдихід випускають на вулиці Вінниці. Новенький Вінлайн із перчинкою. Він може рухатись без електроліній цілих 20 кілометрів. А все завдяки вмонтованим по периметру кузова 140-ка акумуляторам.
Він вигідний тому, що він не потребує спеціальної зарядної станції. Зараджається під час роботи і відповідно може працювати як тролейбус, і як електробус на автономному ходу до 20 км, — зазначив директор Вінницької Транспортної компанії Михайло Луценко.
В кабіні водія все автоматизовано, щойно лінія закінчиться струмоприймачі опускаються. А камери все транслюють на монітор.
Це унікальний тролейбус, наскільки удосконалений, вже потрібно буде нажимати в себе всередині кнопки і все буде автоматично опускатися і підніматися, вже не потрібно буде виходити і знімати це все вручну, — каже водій троллейбуса Дмитро Сульженко.
З цікавістю за ноуХау спостерігають вінничани.
Це класно і це я так розумію вінницька новація, то це взагалі дуже круто, — каже вінничанин.
Презентують вінницькі транспортники свою новинку міському голові Сергію Моргунову. Тестовий маршрут №10А, для нього кінцева зупинка не Чехова, а Вінницький індустріальний парк. Хоч і пробний режим, але оплата за проїзд, для всіх обов’язкова.
Завдяки автономному руху поки, що тролейбусний маршрут продовжили на 2,2 кілометри. Одна із зупинок біля нового житлового комплексу.
Якщо вже є тролейбус, має бути і відповідна інфраструктура, для комфорту пасажирів наголошує мер.
Треба буде поробити на зупинках всі маршрути, поставити маршрутну мережу і поставити знаки, що зупинка тролейбуса — сказав Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
Приєднані до міста громади мають користуватись тими ж послугами якими користуються містяни тому, Немирівське шосе не єдина гілка яку збираються продовжити .
Актуально для мешканців Вінницьких Хуторів користуватись муніципальним транспортом Вінниці. Наступний етап — це район Аграрного університету. Будемо продовжувати там тролейбусний маршрут. Нам у будь-якому випадку це дешевше, тому що побудувати тролейбусну лінію з встановленням опор, проведенням контактної мережі, з модернізацією будівництва або будівництвом нових підстанцій в сумі це набагато дорожче, ніж побудувати новий тролейбус, — сказав Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
Якщо новинка гарно себе зарекомендує, Вінницька транспортна компанія ладна виготовляти до десятка таких на рік. Щоправда на це оновлення тролейбусного парку потрібно чимале фінансування. Що ж до нового маршруту 10А то від вишеньки до Індустріального парку тролейбус на автономному ходу курсуватиме щогодини.