Сергій Моргунов: "Під час канікул шкільні укриття будуть доступні для людей"
Вінничани повинні мати доступ до укриттів під час повітряної тривоги. Міський голова Сергій Моргунов зазначив, що споруди цивільного захисту, які знаходяться в муніципальних закладах, повинні бути відкритими під час атак ворога, і це взято на особливий контроль. Про це очільник громади повідомив, відповідаючи на запитання журналістів.
Цієї ночі троє киян загинули, серед яких дитина. Вони йшли до укриття, двері яких виявилися зачиненими. Тому громадяни знову почали порушувати питання про доступність укриттів, адже чимало ОСББ та інших балансоутримувачів таких споруд тримають їх під замком навіть під час повітряної небезпеки. Щоб упередити подібні ситуації, у Вінниці тривають перевірки укриттів. В центрі уваги інспекторів їхня відповідність безпековим та санітарним вимогам. Разом із тим міський голова звернув увагу керівників муніципальних закладів: ліцеїв, садків та лікарень на те, що в їхніх захисних спорудах жодних проблем не має бути.
У випадку, якщо укриття утримується в неналежному стані або ж під час сигналу повітряної тривоги зачинене, вінничани можуть залишити свою скаргу за посиланням або повідомити про це в "Цілодобову варту" за номерами:
- 15-60;
- 0-800-60-15-60;
- (0432) 65-15-60;
- (0432) 59-50-39;
- (0432) 60-15-60.
За словами Сергія Моргунова, безпека життя людей у Вінниці пріоритет №1.
Ви бачите, що сьогодні рашисти намагаються максимально створювати напругу. Вони фактично тероризують міста України, і Київ - не одиничний приклад, - це стосується багатьох міст. І тому наше завдання кожного, в кого на балансі укриття, забезпечити відповідний доступ до них, - зазначив очільник громади.
Нагадаємо, голова обласної ради Вячеслав Соколовий оглянув відремонтоване приміщення укриття на території Вінницької обласної клінічної лікарні ім. М. І. Пирогова. Голова обласної ради Вячеслав Соколовий зазначив, що у жовтні минулого року за його розпорядженням була створена робоча група, яка перевірила справність укриттів обласних комунальних підприємств.