Прийом громадян у форматі онлайн: ТОВ «Енера Вінниця» змінила графік роботи
Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Енера Вінниця» від п’ятниці 9-го жовтня припинили прийом громадян. Наразі, усі питання щодо електропостачання городяни можуть вирішити онлайн або ж телефоном.
Для зручності клієнтів відкрили близько 20-ти додаткових номерів.
Кол-центр - (0432) 32-97-77 (багатоканальний). За цим телефоном споживачі можуть вирішити всі питання, щодо електропостачання.
- Відділ по роботі зі споживачами – (0432) 65-86-10.
- Інформаційно-консультаційний центр – (0432) 65-86-11
- Договірний відділ - (0432) 65-86-07
- Щодо роботи особистого кабінету - 050 401 45 05
Більше телефонів Центрів обслуговування клієнтів є на сайті ТОВ «Енера Вінниця».
Детальніше дивіться у випуску новин о 13:00 на телеканалі "ВІТА" та нашому сайті
Майже півсотні за добу: статистика поширення COVID-19 у Вінниці Перевірити себе у списках виборців можна онлайн