Про нові вектори туристичної Вінниці говорили на цьогорічному форумі VinTourism
2 вересня у Вінниці пройшов туристичний форум VinTourism. Він проводиться вже третій рік поспіль і став своєрідною рефлексією щодо результатів і перспектив роботи індустрії подорожей.
Туризм – галузь, яка переживає найбільше трансформацій у нових умовах COVID-19. Саме зараз внутрішній туризм отримав в Україні новий поштовх і попит на подорожі в межах власної країни значно зріс. Професійні туристичні заходи дозволяють обмінятися корисним досвідом і швидко перелаштувати свою пропозицію під сучасний попит.
Форум був організований вінницьким Business People Club в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Під час туристичного форуму обговорювали, як ефективно створювати та просувати місцеві туристичні продукти, як зробити туристичну галузь вигідним бізнесом, як внутрішній туризм та цінності сталого розвитку допомагають розвивати економіку і зберігати ресурси в умовах COVID-19.
У 2020 році сфері туризму довелося долати серйозні економічні та соціальні наслідки пандемії, – звернувся до учасників форуму заступник вінницького міського голови Андрій Очеретний. – Станом на сьогодні сценарії карантину на тлі нової хвилі залежатимуть передусім від людей, від їхньої готовності взяти відповідальність за себе і своє оточення та пройти повний курс вакцинації. Порятунок життів і збереження робочих місць напряму залежить від темпів вакцинації. Попереду у нас дуже непроста осінь, тож користуймося тим, чого торік не мали – вакцинами будь-якого сертифікованого виробника.
За словами Андрія Очеретного, сталий туризм і дієвий маркетинг були визначені серед цілей Стратегії "Вінниця 3.0", і громада робить максимум зусиль, щоб реалізувати спільно з бізнесом інфраструктурні проєкти під ці цілі: міжнародний аеропорт, туристичний хаб, нові громадські простори, сучасні інтерактивні музеї та багато іншого.
У першій половині форуму пройшла панельна дискусія "Розвиток внутрішнього туризму в умовах COVID", під час якої директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені розповів про активізацію туристичного та подієвого життя Вінниці:
Сезони 2020 і 2021 років показали, що причин відвідати Вінницю достатньо навіть при карантинних обмеженнях. Але дійсно хочеться, щоб умови дозволяли залучати більшу кількість аудиторій, адже попереду у нас знакові вінницькі події, які додатково стимулюють приїжджати туристів: фестиваль імені П. Чайковського і Н. фон Мекк, еко-фест ДІЛИ, перший Пироговський пікнік, ВІННИЦіЯнський кінофестиваль, масштабний День міста, органний фестиваль, Дні європейської спадщини, Vinnytsia Jazzfest та перший фестиваль вінницької гастрокультури "проСАЛО і доСАЛА". Також 7-9 вересня в нашому аеропорту вперше відбудеться велика аграрна виставка AGRO Vinnytsia, яка раніше проходила в Києві на ВДНГ.
В другій частині форуму запрошені спікери та експерти з різних регіонів України (Вінниччина, Івано-Франківщина, Хмельниччина, Львів, Нова Каховка, Тернопіль, Одеса) ділилися власним досвідом щодо розвитку своєї справи. Аудиторія отримала інформацію про туризм в умовах коронакризи; розуміння основних бізнес-процесів та особливостей, притаманних внутрішньому туризму; успішні кейси внутрішнього туризму; нові ідеї й контакти для реалізації проєктів.
Нагадаємо, Сергій Моргунов повідомив про проведення першого фестивалю вінницької гастрокультури