Попри виклики війни туристичний рік у Вінниці минув активно
Черговий туристичний рік у Вінниці минув досить активно попри всі виклики, пов'язані з війною в Україні. Фахівці департаменту маркетингу міста і туризму Вінницької міської ради разом з новоствореним комунальним підприємством "Офіс туризму Вінниці" ініціювали активне дозвілля для вінничан та людей з-поміж ВПО, підсилили роботу двох колекційних музеїв, створили спільну платформу вінницьких майстринь і майстрів BYVI тощо.
Як зазначив директор департаменту Олександр Вешелені, спільнота туризму й гостинності Вінниці, як і всі громадяни нашої незламної країни, кожного дня маленькими кроками робить усе можливе, щоб найзаповітніше бажання про Перемогу збулось якомога скоріше.
Одним із головних проєктів з перших тижнів повномасштабного вторгнення для департаменту маркетингу міста та туризму стала організація роботи Гуманітарного хабу "Вінниця", ініційованого Вінницькою міською радою та Фондом громади "Подільська громада", - згадує Олександр Вешелені. - Вже з травня разом з партнерами ми щомісяця проводили десятки заходів для внутрішньо переміщених осіб - щоб вони відчули себе як вдома і полюбили Вінницю, так само як люблять її містяни. Думали також про заходи безпеки, активно залучаючи вінницькі заклади до мережі найпростіших укриттів і наносячи навігаційні стрілки до них.
Заступник Вінницького міського голови Андрій Очеретний зазначив, що у 2022 році бюджет міста поповнився на 2,1 млн грн туристичного збору. Такий показник, за його словами, підтверджує, що туризм - це помітна частина економіки та рушій життя нашого міста.
Отож, у вже минулому, 2022 році туристичні структури Вінницької міської ради:
- організували близько 90 туристичних активностей для соціально вразливих груп;
- провели понад 130 екскурсій і турів, які охопили понад дваі тисячі людей;
- запустили платформу BYVI з унікальними роботами 37 вінницьких майстрів хенд-мейд. Сувеніри мають чималий попит серед вінничан та гостей міста;
- відновили роботу Музею марки імені Якова Балабана та провели три церемонії спецпогашення тематичних марок;
- презентували першу міську гастромапу "Смачна Вінниця";
- представили концепцію нової туристичної навігації міста, яка включає нові вказівники, інформаційні пілони з мапами та інформаційні таблички, розроблені в стилістиці бренду Вінниці.
Кінець 2022-го будівля майбутнього Туристичного хабу Visit Vinnytsia, який ми планували урочисто відкрити, зустрів як "пункт незламності", де люди можуть отримати необхідну допомогу у разі тривалого відключення електроенергії. Нам вдалося реалізувати це все завдяки нашим героїчним воїнам, захисникам та захисницям, - додав Олександр Вешелені.
Нагадаємо, Офіс туризму Вінниці та місцеві гідеси вже у січні прийдешнього 2023 року продовжуватимуть радувати усіх охочих екскурсійними проєктами і турами. Більшість із них дозволять продовжити атмосферу різдвяно-новорічних свят.