Мер Вінниці Сергій Моргунов: цілі Маркетингової стратегії міста реалізовані на 91%
Ми продовжили працювати над брендингом міста та його промоцією спільно з бізнесом та громадськістю - попри виклики пандемії. За підсумками 2020 року, цілі Маркетингової стратегії Вінниці реалізовані на 91%. А це важливий фундамент для подальшого успішного розвитку громади…
Про це 15 січня повідомив на своїй сторінці у Фейсбук Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
Що вдалось зробити:
- прийняли Стратегію розвитку туризму до 2030 року
- розробили перший в Україні стандарт гостинності
- випустили туристичний путівник
- встановили нову туристичну навігацію у середмісті
- затвердили брендбук “Візуалізація бренду міста Вінниці”
- започаткували співпрацю з французьким Діжоном у сфері гастротуризму.
А ще у Вінниці відкрилась унікальна виставка колекцій і мініатюр - з найбільшим рухомим макетом міста серед українських музеїв.
Пандемія, звичайно, обмежила міжнародну співпрацю, проте контакти з нашими закордонними друзями ми тримаємо й онлайн. Вінницю знають і про неї говорять. І важливо зміцнювати сильні позиції Вінниці як міста ідей, яке привабливе для мешканців, бізнесу, туристів, - додає мер.
За його словами, серед пріоритетів на 2021 рік з розвитку Вінницької громади – підтримка сфери маркетингу і туризму. Зокрема, розпочнемо реконструкцію приміщення на вул. Соборній під створення інноваційного туристичного хабу. Також очікуємо старту будівництва у Вінниці першої черги заводу компанії HEAD, яка є світовим лідером з виробництва спортивного спорядження.
Позитивний імідж міста – це конкурентна перевага, яка дозволяє не тільки залучити більше туристів, а й пожвавити економічну та ділову активність, - каже Сергій Моргунов.
Нагадаємо, туризм в епоху карантину.