Кількість звернень вінничан у чат "Онлайн Цілодобова варта" зросла у п'ять разів
Онлайн-чат спілкування з вінничанами у "Цілодобовій варті" діє вже дев'ять років. Цей електронний сервіс створює рівні можливості - дає змогу звертатись до відділу оперативного реагування людям із порушенням слуху та мовлення. Такий спосіб комунікації є зручним, ефективним та доступним для всіх. Його переваги цьогоріч уже оцінили 339 містян, а це у 5 разів більше, ніж за весь попередній рік.
Як розповіли у "Цілодобовій варті", найчастіше питання стосувалися аварійних вимкнень електропостачання, благоустрою територій, роботи громадського транспорту, закладів освіти, охорони здоров’я, соціальної сфери тощо.
Вінничани користуються різними каналами комунікації із відділом "Цілодобова варта". Найзатребуваніші - телефонні лінії. На них припадає майже 90% усіх звернень. Але трапляються ситуації, коли у людини відсутня можливість зателефонувати або ж вона має вади слуху чи мовлення - тоді у нагоді стає онлайн-чат. У ньому можна залишити текст повідомлення про аварійну ситуацію на мережах, проконсультуватись, терміново дізнатися потрібну інформацію чи поставити запитання. Оператори служби працюють 24/7 і відповідають миттєво, - зазначила начальниця відділу оперативного реагування "Цілодобова варта" Антоніна Іващук.
За її словами, користування чатом легке і доступне. Підключитись до нього можна як з комп’ютера, так і з телефону. Щоб скористатися послугами чату потрібно лише перейти за посиланням та натиснути кнопку в нижньому правому куті. Після цих дій з’явиться вікно, в якому під’єднають до оператора служби. За бажанням, до тексту можна додати фото чи відео.
Звичайно, в умовах повномасштабної війни ми спостерігаємо зростання кількості звернень. Причина - ті ж самі відключення світла минулої зими, і питання, пов’язані з влаштуванням переселенців, і повітряні тривоги, що спонукали людей звертатися по інформацію щодо укриттів тощо, - каже Антоніна Іващук. - Наші фахівці завжди готові підключити всі служби для вирішення проблем, про які нам повідомляють жителі. Доступність, прозорість, комунікація - це три кити, на яких ґрунтується робота "Цілодобової варти". Онлайн-чат - один із інструментів, що дозволяє нам оперативніше та ефективніше реагувати на звернення. Дуже приємно, що вінничани активно користуються цим сервісом.
Нагадаємо, Світлана Хілінська – одна із чотирьох психологинь "Цілодобової варти". Працює тут від початку створення психологічного відділу, вже 15-й рік. Каже, усі, кого тоді прийняли на службу, пройшли конкурсний відбір та добре розуміли, які завдання доведеться виконувати, втім навіть й уявити не могли, які випробування чекають на країну в майбутньому.