Де триватимуть планові заходи на мережах Вінниці 26 вересня
Ворог продовжує тероризувати Україну. В ніч на 26 вересня завдав масованої атаки «шахедами», лунала повітряна тривога і на світанку. Та попри це, завдяки успішній роботі ППО, Вінниця продовжує жити й працювати у звичному ритмі, повідомляють у «Цілодобовій варті».
Громадський транспорт курсує за маршрутами відповідно до графіків, комунальні служби дбають про благоустрій територій та оперативно реагують у разі аварійних випадків на мережах.
На сьогодні синоптики прогнозують штормове посилення вітру. Крім того, очікується гроза. Якщо вас негода заскочить на вулиці, тримайтеся якомога далі від зелених насаджень чи хистких рекламних конструкцій та дотримуйтесь інших правил безпеки, – наголосила начальниця відділу Антоніна Іващук.
Водопостачання
Бригади «Вінницяоблводоканал» лагодять водогони за такими адресами:
- вул. Д. Нечая, 49-А;
- вул. Князів Коріатовичів, 140;
- просп. Космонавтів, 23;
- вул. Ясна, 1-3.
Водопостачання відновлять одразу по завершенню робіт.
Теплопостачання
У «Вінницяміськтеплоенерго» повідомляють про тимчасове призупинення подачі гарячої води за адресами:
- вул. В. Порика, 15;
- вул. Б. Ступки, 17, 21, вул. І. Гаспринського, 10, 12, 14, вул. Рєпіна, 18;
- вул. Грушевського, 17;
- просп. Коцюбинського, 11.
Причина – планові та аварійні роботи.
Електромережі
У «Вінницьких міських електромережах» попереджають, що у зв’язку з плановими заходами можливі тимчасові відключення світла:
- вул. О. Бурбело,
- вул. Д. Майбороди,
- вул. Д. Галицького,
- Хмельницьке шосе,
- вул. Магістратська,
- вул. Набережна,
- вул. Визволення,
- вул. С. Петлюри,
- пров. Селянський.
Зателефонувати до «Цілодобової варти» вінничани можуть за номерами 15-60; 0-800-60-15-60; (0432) 65-15-60; (0432) 59-50-39; (0432) 60-15-60.
Нагадаємо, новий критий майданчик для твердих побутових відходів розпочали встановлювати біля багатоквартирного житлового будинку на вулиці Миколи Ващука, 16. Роботи виконують коштом міського бюджету на замовлення департаменту житлового господарства міськради.