Амбасадори вінницького стандарту гостинності отримали відзнаки проєкту
Табличка та наліпка “Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності”, які тепер розміщаються в закладах, свідчитимуть про особливі принципи взаємодії з гостем.
Вінницький стандарт гостинності був розроблений минулого року в рамках однойменного проєкту, реалізованого спілкою підприємців "Стіна". Над розробкою стандарту працювали власники та топменеджери закладів розміщення (готелі, хостели та апартаменти) та харчування, а також маркетологи. Роботу координувала експертка з продажу й сервісу, сертифікована бізнес-тренерка, спеціалістка зі створення та впровадження стандартів Оксана Марусич.
Після цього два десятки закладів сфери гостинності міста виявили бажання впроваджувати зазначені стандарти обслуговування у своїх ресторанах та готелях, що було закріплено меморандумом у березні 2021 року. У ньому йдеться, зокрема, про те, що підписанти спрямовуватимуть свою діяльність на впровадження міського стандарту та досягнення впізнаваності вінницької гостинності в Україні та світі, зокрема через спільні освітні та маркетингові заходи.
Днями розпочався процес вручення символіки проєкту - табличок і наліпок з написами “Тут впроваджується Вінницький стандарт гостинності”.
Візуальні маркери, які ми вручили, вирізнятимуть заклади-амбасадори з-поміж інших і привертатимуть увагу гостей. Це велика честь і водночас велика відповідальність. Унікальна вінницька гостинність і унікальний сервіс дозволять нам збільшити кількість гостей, адже цей стандарт дарує найголовніше – емоції, - підкреслила очільниця ГО “Вінницька асоціація гостинності ХлібСіль” Інна Кривешко.
Відзнака свідчитиме, що в закладі впроваджуються принципи Вінницького стандарту гостинності, які викладені у “8 кроках до серця гостя”.
Ці кроки показують атмосферу неспішності та комфорту нашого міста. Це перелік цінностей його носіїв, увага до деталей, виражені через такі складові компоненти, як перший зоровий і словесний контакт, створення комфорту, увага до гостя, демонстрація закоханості в рідне місто, готовність допомогти, мотивування повернутися та доброзичливе прощання, - пояснив директор департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені.
Наразі таблички і наліпки вже отримали готельно-ресторанний комплекс Churchill-Inn, кафе "Львівська цукерня", ресторани "Челентано", "Трофей" та Gagarin. На черзі й інші амбасадори: ресторація "Гостинний пан", історичний паб "Кінь у протигазі", ресторан RICH, готель "Франція", ресторани Mont Blanc і Happy Monkey, апартаменти Smart Apart, ресторани "Батискаф1.0", "Батискаф2.0", Red Zeppelin, Georgian Factory, "Лезгинка", "АССА", кав'ярні "Чорна кішка, Білий кіт", кондитерські "Батискаф sweets" і "Мус-Мус".
Вже незабаром заклади-підписанти розроблятимуть велкамбуки на основі Вінницького стандарту гостинності, а з наступного року проходитимуть перевірку та в разі дотримання стандарту отримають відзнаку "Дружні до гостей / Guest Friendly". Усі деталі та анонси заходів можна відстежувати на сторінці проєкту "Вінницький стандарт гостинності" у Facebook.
Нагадаємо, Вишні стануть одним із гурманських стандартів вінницької гостинності.